tisdag 3 januari 2017

Inför 2017

Nytt år. 2017. Det känns som alltid lite speciellt när man vänder blad. Går från ett "gammalt" och ovant år till ett nytt. Lite högtidligt på något vis. Spännande. Samtidigt känns det lite nervöst också. Vad kommer att hända under det nya året?

Rent personligen känns det otroligt roligt och spännande att få susa in i det här nya året. Det är första gången på ett tag som jag har känt den här glada förväntningen inför det nya året. Våra år sedan flytten hit har ju varit ganska tuffa emellanåt och jag måste säga att det de senaste nyårsaftnarna kanske inte känts sådär överdrivet glatt och positivt. Men nu tycker jag det ska bli enormt spännande. Det är såklart mitt nya jobb som gör skillnaden. Att äntligen få möjligheten till den personliga utveckling och stimulans jag längtat efter. I en yrkesroll. Att få fundera över vilka mål jag ska sätta och sedan planera hur jag ska kunna jobba med mitt uppdrag för att uppnå dem och nå bästa möjliga resultat. Både för företaget och mig själv. Att få utvecklas på ett proffesionellt plan. DET har jag längtat så efter.

Att jag dessutom fick otroligt fina vitsord under mitt utvecklingssamtal med min chef nu innan jul gör att jag verkligen känner att jag är rätt person på rätt plats just nu. Jag stortrivs och det känns såklart extra bra att mina kollegor och min chef verkar trivas med mig också. Vi är ett team och det känns verkligen när jag arbetar med dem att vi jobbar mot ett gemensamt mål. Alla är vi olika pusselbitar i pusslet. Var och en behövs för att bilden ska bli så bra och detaljerad som möjligt. En härlig känsla!

Det kommer dessutom att ske en del positiva förändringar på familjeplanet detta året. Vi väntar på att en ny familjemedlem ska komma förena sig med oss. En liten kusin kommer att se dagens ljus nu i början av 2017. Och även om det kommer att dröja en stund innan vi kan hälsa den nya medlemmen välkommen så har vi en Sverigeresa inplanerad inte alltför lång tid efter den förväntade ankomsten.

På det världsliga planet känns det mörkare. Det är mindre än tre veckor kvar innan vår President Elect tar över rodret här och det både skrämmer mig och får mig att känna ilska, nedstämdhet, frustration och besvikelse. Men kanske mest maktlöshet. Just nu känner jag mig så liten. Som ett torrt löv i en höststorm. Man kan försöka segla på vindarna men inser att det är nästintill omöjligt att styra emot orkanstyrkorna som driver åt helt jävla fel håll! Jag pendlar mellan att sticka huvudet i sanden och att försöka tänka så positivt jag kan. Än vet jag inte riktigt hur jag ska kanalisera alla känslor som bubblar runt, men jag hoppas att jag ska kunna omvandla dem till något bra. Något konstruktivt. Annars kommer de nog att gnaga upp mig inifrån. Iallafall känns det så just nu.

Jag hoppas iallafall att 2017 ska bli ett bra år. På alla plan. Mitt mål är att försöka jobba på att det ska bli så bra som möjligt. Något som verkar vara väldigt poppis i år (säkert redan tidigare år, men jag är nog lite efter som vanligt) är ett s.k oneword. Alltså att man ska ha ETT ord som sin målsättning, sitt fokus sin "bild" av det nya året. Något som kan leda och guida en genom året. Något att jobba för. Något att inspireras och lyftas av. För min del tror jag att ordet i år får bli Tillsammans. Together. Just nu känns det som om både jag och världen behöver lite mer "Tillsammans".

Har någon av er något Oneword för 2017? Om ni har, dela gärna här och skriv varför ni valt just det.

21 kommentarer:

  1. Gott Nytt År och GOD fortsättning på 2017.
    Låter som en bra start. Så glad för din skull att du äntligen har ett jobb och att ni trivs med varandra.

    Peace är mitt Oneword för 2017. Eller om jag vill förlänga det. Peaceful.
    Jag önskar dig och din familj ett underbart 2017. Tillsammans.
    Kram
    /Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mitt liv förstördes när min make skickade mig packning, efter 13 år har vi varit tillsammans. Jag var förlorad och hjälplös efter att ha försökt så många sätt att få min man tillbaka till mig. En dag på jobbet, jag distraherad, utan att veta att min chef ringde mig, så han satt och frågade vad det handlade om, sa jag till honom och han log och sa att det var inga problem. Jag förstod aldrig vad han menade med det var inga problem att få tillbaka min make, sade han att han använde ett pass för att få tillbaka sin fru när hon lämnade honom för en annan man, och nu är de tillsammans till datum och ursprungligen jag blev chockad att höra något från min chef. Han gav mig en e-postadress i DR Odion, som hjälpte honom att få hans fru tillbaka, jag trodde aldrig att detta skulle fungera, men jag hade inget val kommer i kontakt med talesätt som jag få gjort, och han bad om min information och att min make var kunna föreslå att kasta honom passet och jag skickade honom detaljerna, men efter två dagar, ringde min mamma mig att min make gällande att han vill ha mig tillbaka, jag aldrig trott, eftersom det var bara en dröm och jag var tvungen att rusa iväg till min mors rum och till min stora förvåning, stod på knä min man ber mig om förlåtelse att han vill att jag och barnet hemma, när jag gav DR Odion ett samtal om plötslig förändring av min man och han gjorde klart för mig att min man att älska mig fram till slutet av världen, att han aldrig kommer att lämna för en annan kvinna. Nu mig och min man är tillbaka tillsammans och började göra roliga saker som han inte har gjort förut, gör han mig glad och göra vad den är tänkt att göra som en man utan tjat. Vänligen om du behöver hjälp av något slag behöver kontakta DR Odion för att få hjälp. Hans e-post är (drodion60@yandex.com) eller ring +2347057623144 OR +2349060503921.

      Radera
    2. Mitt liv förstördes när min make skickade mig packning, efter 13 år har vi varit tillsammans. Jag var förlorad och hjälplös efter att ha försökt så många sätt att få min man tillbaka till mig. En dag på jobbet, jag distraherad, utan att veta att min chef ringde mig, så han satt och frågade vad det handlade om, sa jag till honom och han log och sa att det var inga problem. Jag förstod aldrig vad han menade med det var inga problem att få tillbaka min make, sade han att han använde ett pass för att få tillbaka sin fru när hon lämnade honom för en annan man, och nu är de tillsammans till datum och ursprungligen jag blev chockad att höra något från min chef. Han gav mig en e-postadress i DR Odion, som hjälpte honom att få hans fru tillbaka, jag trodde aldrig att detta skulle fungera, men jag hade inget val kommer i kontakt med talesätt som jag få gjort, och han bad om min information och att min make var kunna föreslå att kasta honom passet och jag skickade honom detaljerna, men efter två dagar, ringde min mamma mig att min make gällande att han vill ha mig tillbaka, jag aldrig trott, eftersom det var bara en dröm och jag var tvungen att rusa iväg till min mors rum och till min stora förvåning, stod på knä min man ber mig om förlåtelse att han vill att jag och barnet hemma, när jag gav DR Odion ett samtal om plötslig förändring av min man och han gjorde klart för mig att min man att älska mig fram till slutet av världen, att han aldrig kommer att lämna för en annan kvinna. Nu mig och min man är tillbaka tillsammans och började göra roliga saker som han inte har gjort förut, gör han mig glad och göra vad den är tänkt att göra som en man utan tjat. Vänligen om du behöver hjälp av något slag behöver kontakta DR Odion för att få hjälp. Hans e-post är (drodion60@yandex.com) eller ring +2347057623144 OR +2349060503921.

      Radera
    3. Hej, jag är Theresa Williams Efter att i relation med Anderson för år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag bad honom med allt jag gjort löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en stavnings caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på stava, hade jag inget annat val än att prova det, jag postade stavnings caster, och han berättade att det var inga problem att allt kommer att bli okej innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, var det runt 04:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag besvarade samtal och allt han sade var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löfte om att vem som helst vet jag att ha en relation problem, skulle jag vara till hjälp för personen genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpt mig med mitt problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan skicka honom om du behöver hans hjälp i din relation eller något annat fall.

      1) Love Spells
      2) förlorad kärlek Spells
      3) skilsmässa Spells
      4) Förbindelse Spells
      5) Bindande Spell.
      6) Breakup Spells
      7) Bannlys en tidigare älskare
      8.) Du vill främjas på kontoret / Lottery spell
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta denna stora man om du har något problem för en hållbar lösning
      genom drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera
    4. Mitt liv är tillbaka !!! Efter 1 år av trasiga äktenskap, min man lämnade mig med två barn. Jag kände mig som mitt liv var på väg att sluta i nästan begick självmord, jag var känslomässigt ned under en mycket lång tid. Tack vare en spell caster heter Dr Ogundu, som jag träffade på nätet. Å ena trogen dag, som jag surfar via internet, jag kom över tilld vittnesmål om denna spell caster. Vissa människor vittnade om att han förde deras Ex älskare tillbaka några vittnade om att han åter livmoder och annan sjukdom, några vittnade om att han kan kasta en trollformel för att stoppa skilsmässa och så vidare. Jag kommer också över en viss vittnesmål, det handlade om en kvinna vid namn Sonia, hon vittnade om hur han tog tillbaka sin Ex älskare på mindre än 2 dagar, och i slutet av hennes vittnesmål hon tappade Dr Ogundu e-postadress. Efter att ha läst alla dessa, jag bestämde mig för att ge det ett försök. Jag kontaktade honom via e-post och förklarade mitt problem för honom. På bara 48hours, min man kom tillbaka till mig. Vi löst våra problem, och vi är ännu gladare än tidigare Dr Ogundu, han är verkligen en begåvad man och jag kommer inte att sluta publicera honom eftersom han är en underbar människa ... Om du har ett problem och du letar efter en verklig och äkta spell caster att lösa alla dina problem för dig. Försök Dr Ogundu när som helst, kan han vara svaret på dina problem. kontakta stor doktor genom denna post: drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera
    5. Mitt liv är tillbaka !!! Efter 1 år av trasiga äktenskap, min man lämnade mig med två barn. Jag kände mig som mitt liv var på väg att sluta i nästan begick självmord, jag var känslomässigt ned under en mycket lång tid. Tack vare en spell caster heter Dr Ogundu, som jag träffade på nätet. Å ena trogen dag, som jag surfar via internet, jag kom över tilld vittnesmål om denna spell caster. Vissa människor vittnade om att han förde deras Ex älskare tillbaka några vittnade om att han åter livmoder och annan sjukdom, några vittnade om att han kan kasta en trollformel för att stoppa skilsmässa och så vidare. Jag kommer också över en viss vittnesmål, det handlade om en kvinna vid namn Sonia, hon vittnade om hur han tog tillbaka sin Ex älskare på mindre än 2 dagar, och i slutet av hennes vittnesmål hon tappade Dr Ogundu e-postadress. Efter att ha läst alla dessa, jag bestämde mig för att ge det ett försök. Jag kontaktade honom via e-post och förklarade mitt problem för honom. På bara 48hours, min man kom tillbaka till mig. Vi löst våra problem, och vi är ännu gladare än tidigare Dr Ogundu, han är verkligen en begåvad man och jag kommer inte att sluta publicera honom eftersom han är en underbar människa ... Om du har ett problem och du letar efter en verklig och äkta spell caster att lösa alla dina problem för dig. Försök Dr Ogundu när som helst, kan han vara svaret på dina problem. kontakta stor doktor genom denna post: drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera
  2. Tack Suzesan för att du vill dela med dig av ditt Oneword för 2017! Peace är ett väldigt fint val tycker jag.
    och Gott Nytt År önskar jag dig.
    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Härligt Saltis. Glad för din skull att det känns som flyt.
    Det är du så värd.
    Jadu, den blivande presidenten... Känns mer än läskigt, måste jag säga. Han är ju så lynnig också. Farlig.
    Fattar fortfarande inte att det kunde bli så här ...
    Kramar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annika! Ja det känns väldigt bra nu. Detta jobbet är just nu perfekt för mig. Så känns det iallafall. Och jag är så tacksam och glad att jag fått den här chansen.
      Presidenten ja... jag kan inte uttrycka i ord hur jag känner inför det här bytet.
      Jag säger det igen, mitt Oneword: Tillsammans! Jag hoppas och tror på det.
      Kram!!

      Radera
  4. Hej, jag är Theresa Williams Efter att i relation med Anderson för år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag bad honom med allt jag gjort löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en stavnings caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på stava, hade jag inget annat val än att prova det, jag postade stavnings caster, och han berättade att det var inga problem att allt kommer att bli okej innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, var det runt 04:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag besvarade samtal och allt han sade var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löfte om att vem som helst vet jag att ha en relation problem, skulle jag vara till hjälp för personen genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpt mig med mitt problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan skicka honom om du behöver hans hjälp i din relation eller något annat fall.

    1) Love Spells
    2) förlorad kärlek Spells
    3) skilsmässa Spells
    4) Förbindelse Spells
    5) Bindande Spell.
    6) Breakup Spells
    7) Bannlys en tidigare älskare
    8.) Du vill främjas på kontoret / Lottery spell
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta denna stora man om du har något problem för en hållbar lösning
    genom drogunduspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Mitt liv förstördes när min make skickade mig packning, efter 13 år har vi varit tillsammans. Jag var förlorad och hjälplös efter att ha försökt så många sätt att få min man tillbaka till mig. En dag på jobbet, jag distraherad, utan att veta att min chef ringde mig, så han satt och frågade vad det handlade om, sa jag till honom och han log och sa att det var inga problem. Jag förstod aldrig vad han menade med det var inga problem att få tillbaka min make, sade han att han använde ett pass för att få tillbaka sin fru när hon lämnade honom för en annan man, och nu är de tillsammans till datum och ursprungligen jag blev chockad att höra något från min chef. Han gav mig en e-postadress i DR Odion, som hjälpte honom att få hans fru tillbaka, jag trodde aldrig att detta skulle fungera, men jag hade inget val kommer i kontakt med talesätt som jag få gjort, och han bad om min information och att min make var kunna föreslå att kasta honom passet och jag skickade honom detaljerna, men efter två dagar, ringde min mamma mig att min make gällande att han vill ha mig tillbaka, jag aldrig trott, eftersom det var bara en dröm och jag var tvungen att rusa iväg till min mors rum och till min stora förvåning, stod på knä min man ber mig om förlåtelse att han vill att jag och barnet hemma, när jag gav DR Odion ett samtal om plötslig förändring av min man och han gjorde klart för mig att min man att älska mig fram till slutet av världen, att han aldrig kommer att lämna för en annan kvinna. Nu mig och min man är tillbaka tillsammans och började göra roliga saker som han inte har gjort förut, gör han mig glad och göra vad den är tänkt att göra som en man utan tjat. Vänligen om du behöver hjälp av något slag behöver kontakta DR Odion för att få hjälp. Hans e-post är (drodion60@yandex.com) eller ring +2347057623144 OR +2349060503921.

    SvaraRadera
  6. Mitt liv förstördes när min make skickade mig packning, efter 13 år har vi varit tillsammans. Jag var förlorad och hjälplös efter att ha försökt så många sätt att få min man tillbaka till mig. En dag på jobbet, jag distraherad, utan att veta att min chef ringde mig, så han satt och frågade vad det handlade om, sa jag till honom och han log och sa att det var inga problem. Jag förstod aldrig vad han menade med det var inga problem att få tillbaka min make, sade han att han använde ett pass för att få tillbaka sin fru när hon lämnade honom för en annan man, och nu är de tillsammans till datum och ursprungligen jag blev chockad att höra något från min chef. Han gav mig en e-postadress i DR Odion, som hjälpte honom att få hans fru tillbaka, jag trodde aldrig att detta skulle fungera, men jag hade inget val kommer i kontakt med talesätt som jag få gjort, och han bad om min information och att min make var kunna föreslå att kasta honom passet och jag skickade honom detaljerna, men efter två dagar, ringde min mamma mig att min make gällande att han vill ha mig tillbaka, jag aldrig trott, eftersom det var bara en dröm och jag var tvungen att rusa iväg till min mors rum och till min stora förvåning, stod på knä min man ber mig om förlåtelse att han vill att jag och barnet hemma, när jag gav DR Odion ett samtal om plötslig förändring av min man och han gjorde klart för mig att min man att älska mig fram till slutet av världen, att han aldrig kommer att lämna för en annan kvinna. Nu mig och min man är tillbaka tillsammans och började göra roliga saker som han inte har gjort förut, gör han mig glad och göra vad den är tänkt att göra som en man utan tjat. Vänligen om du behöver hjälp av något slag behöver kontakta DR Odion för att få hjälp. Hans e-post är (drodion60@yandex.com) eller ring +2347057623144 OR +2349060503921.

    SvaraRadera
  7. Mitt namn är lilian N.This är en mycket glad dag i mitt liv på grund av den hjälp Dr.saguru har gjort mig genom att hjälpa mig att få min fd make tillbaka med sin magi och kärlek stava. Jag var gift i 6 år och det var så fruktansvärt eftersom min make var verkligen otrogen mot mig och söker för en skilsmässa men när jag kom över Dr.saguru e-post på internet om hur han har hjälpt så många människor att få sin ex tillbaka och hjälpa fastställande relationship.and göra folk att vara lycklig i sin relation. Jag förklarade min situation för honom och sedan söka hans hjälp, men till min största förvåning han berättade att han kommer att hjälpa mig med mitt fall och här är jag nu fira eftersom min man har förändras helt för gott. Han vill alltid vara med mig och kan inte göra någonting utan min nuvarande. Jag är verkligen njuter av mitt äktenskap, vad en stor fest. Jag kommer att fortsätta att vittna på internet eftersom Dr.saguru är verkligen en riktig spell caster. Behöver du hjälp sedan Kontakta LÄKARE SAGURU NU via e-post: drsagurusolutions@gmail.com eller WhatsApp +2349037545183 Han är det enda svaret på problemet och att du känner lycklig i din relationship.and hans också perfekt i
    En kärlek stava
    2 WIN EX TILLBAKA
    3 FRUKT AV SKÖTE
    4 PROMOTION SPELL
    5 SKYDD SPELL
    6 BUSINESS SPELL
    7 BRA JOBB SPELL
    8 LOTTERI SPELL och DOM CASE SPELL.

    SvaraRadera
  8. Jag vill låta världen veta om doktor Ade den stora stavningskastaren som tog tillbaka min man till mig när jag trodde att allt hopp var förlorat. Doktor Ade använde sin kraftfulla stavning för att sätta ett leende på mitt ansikte genom att föra tillbaka min man med sin stavning. Först trodde jag att jag drömde när min man kom tillbaka till mig på knäna ber mig att förlåta honom och acceptera honom tillbaka och jämnt Sedan dess älskar han mig mer än jag någonsin förväntade mig så jag gjorde ett löfte till mig själv, jag kommer att låta världen veta om doktor Ade eftersom han är en Gud på jorden. Har du problem i ditt förhållande? Har din partner brutit med dig och du älskar fortfarande och vill ha honom tillbaka? Har du problem med din ekonomi? Eller behöver du hjälp av något slag, kontakta då doktor Ade idag, för jag ger dig 100% garanti för att han hjälper dig precis som han hjälpte mig. Doktor Ade email är: Adespelltemple@gmail.com eller ring +2347057375409 kontakta honom direkt på sin whatsapp +2348148487280.

    SvaraRadera
  9. Efter många år bor med min man har jag alltid varit den lyckligaste kvinnan men idag är jag här för att berätta för dig hur tacksam jag är för att bevittna hans kraftfulla stava som tog min man tillbaka till mig efter att han lämnade hem utan någon anledning och sedan dess Jag gick igenom helvete för att få honom tillbaka till mig men all min ansträngning var abortiv. Jag är glad att jag kom över kommentaren av hur Dr. ADE kastade en kraftfull stavning och tog tillbaka sitt äktenskap. Och när jag gjorde det pratade han med mig om hur jag kom tillbaka med min man jag bara och jag hörde honom och det var så han hjälpte mig att komma tillbaka med min man och förvånansvärt min man som avvisade mina samtal, ringde mig och bad om ursäkt Telefonen och till och med återvända hem nu lever vi lyckligtvis av alla anledningar och argumentet vi åkte dock. Om du behöver samma stavning för att ta tillbaka din älskare tillbaka till dig om 24 timmar. Kontakta hans email: Adespelltemple@gmail.com eller hans mobil: +2347057375409 eller Whatsapp honom på +2348148487280.
    Än en gång tack är den stora Dr ADE och Gud välsigne min vän som berättade om Dr. ADE ...

    SvaraRadera
  10. Jag heter Jessica smith från New York. Efter 6 års äktenskap utan barn har jag äntligen blivit gravid. Älskling till Gud Allsmäktig min Kära syster skriver till dig att dela med dig vad Mallam Abudu har gjort. Jag sa till mig själv att jag Kommer att vittna om Mallam Abudu gör detta med örtmedicin, jag mailade dig för en begäran av ditt graviditetsmedicin förra året efter att ha sett andra kvinnors vittnesmål på en hemsida online bestämde jag mig för att uttrycka min tro och komma överens med dig. Din graviditet Medicin och du bad för mig att vi kom överens om att jag skulle bli gravid, Hallelujah !! Ja, jag blev gravid två månader efter och jag är nu 4 månader gravid ära till den allsmäktige guden. Jag vet att jag kommer ha en smidig och enkel leverans snart. Kontakta honom. mallamabuduspiritualhome@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag heter Veronica med namn från Storbritannien. Jag vill dela mitt vittnesbörd till världen för den goda hjälp som Dr Magasor Ogun beviljat mig. Jag har inte kunnat bli gravid i 5 år efter äktenskapet och det gjorde att min man lämnade mig till en annan kvinna. Jag har gått igenom smärtor och ont. Jag älskade min man så mycket att jag inte kan sluta tänka på honom, en vän av mig som såg mitt tillstånd och vet också hur jag känner mig som kvinna hon letade efter annorlunda sätt att hjälpa mig. Hon ringde en dag och sa till mig att det där Är den här stora mannen som talade om att han återförenar älskare att jag skulle kontakta honom för hjälp. Det var så jag kontaktade den stora Dr Magasor och förklarade mina problem för honom och han berättade att jag inte skulle oroa mig för att min man kommer att komma tillbaka inom 3 dagar och han kommer att förbereda några örter för mig som gör mig gravid, jag trodde aldrig Han tills de 3 dagar han lovade ringde min man och ber om ursäkt för mig att han behöver mig nu i sitt liv, jag blev så förvånad att jag kände att det var en dröm. Så det var hur min man kom tillbaka till mig den 15 mars. Dr Magasor förberedde sina örter för mig och jag använde det en ordinerad nu är gravid 2 månader. Vad som hände med mig är som en dröm och berättar människor där ute om Dr Magasor kan lösa mitt fall, jag tror att det finns ingen Dr Magasor Ogun kan inte hjälpa till. Så om du behöver hans hjälp kontaktar du honom via: ogunmagasor@yandex.com
    Eller +27652899747

    Återigen tack till dig, den stora Dr Magasor och Gud välsigna min vän som berättade om Dr Magasor.

    SvaraRadera

  12. Jag heter lisa Mitt liv har varit surt sedan jag blev en krämpling vid 13 års ålder och det har verkligen påverkat mitt liv. Jag träffade Nelson Justin under olympiska

    när jag var 24 år och han var en väldigt rolig och omtänksam kille som lärde mig hur viktigt jag är för världen. Han fick mig att förstå att vara förkrossad, inte

    världens ände för mig och jag var väldigt glad att ha honom som min följeslagare. Justin var en mycket jobbig kille och han lovar att gifta sig med mig innan han åkte

    för affärsresa i Kina. Två månader senare kom han från Kina och besökte mig aldrig. Jag fick veta av min bror att Justin nu går ut med min vän och det här bröt mig

    verkligen, för han är den enda som verkligen älskar mig. Ingen vill gå ut med mig eftersom jag är en krämpling. Jag och min bror reste till Sydafrika för att titta på

    världscupen när jag hörde om tempel för permanent helande. Jag tror aldrig på Gud eftersom jag är en krämpling och jag tror att ingen någonsin kan få mig att gå igen,

    men när jag hörde om sin stora makt bestämde jag mig för att åka dit. Jag bad min bror att ta mig till tempel för permanent helande. Jag tillbringade 7 dagar i sitt

    helande centrum och det förvånar mig att på 7: e dagen kunde jag stå och gå. Prästen berättade för mig att Justin var under stavning och han bad för mig att förstöra

    varje hinder i mitt liv. Jag kom hem och jag var chockad över att se Justin. Han kom och bad mig om förlåtelse, vårt förhållande kom tillbaka normalt. Jag är väldigt

    glad att informera allmänheten om att jag och Justin är glada gift sedan oktober förra året och jag är gravid. Jag vet att människor kan gå igenom något problem och

    jag råder dig att kontakta tempel för permanent helande eftersom hans mirakel är ledig. Hans e-postadress är Kakutaspellz@gmail.com eller ringa +2349054872932

    http://kakutaspellz.wixsite.com/kakutatemple

    SvaraRadera
  13. Jag är vid namn Keyser Marie från USA, jag vill använda denna möjlighet att tacka den stora DR ADODO för att hjälpa till att få min ex man tillbaka till mig, jag har haft stora smärtor tills jag kontaktade DR ADODO han kastade en kärlek Stava för mig och berättade för mig att vänta på bara 12 timmar som min ex man kommer att ringa mig och jag gjorde enligt de instruktioner som jag gav honom och överraskande, på 12 timmar ringde min ex man verkligen till mig och började be om ursäkt för allt han Hade orsakat mig. Jag är den lyckligaste kvinnan på jorden idag eftersom DR ADODO har gjort en underbar gärning i mitt liv och jag fortsätter att dela detta vittnesbörd om du skulle älska att kontakta DR ADODO och om du vet att du stöter på samma villkor, besök honom idag av Kontakta honom via den här giltiga e-postadressen: Adodospelltemple@gmail.com på mobilen eller ring hans mobilnummer på +1 (661) 704-3225
    Tack...

    SvaraRadera
  14. Jag är vid namn Keyser Marie från USA, jag vill använda denna möjlighet att tacka den stora DR ADODO för att hjälpa till att få min ex man tillbaka till mig, jag har haft stora smärtor tills jag kontaktade DR ADODO han kastade en kärlek Stava för mig och berättade för mig att vänta på bara 12 timmar som min ex man kommer att ringa mig och jag gjorde enligt de instruktioner som jag gav honom och överraskande, på 12 timmar ringde min ex man verkligen till mig och började be om ursäkt för allt han Hade orsakat mig. Jag är den lyckligaste kvinnan på jorden idag eftersom DR ADODO har gjort en underbar gärning i mitt liv och jag fortsätter att dela detta vittnesbörd om du skulle älska att kontakta DR ADODO och om du vet att du stöter på samma villkor, besök honom idag av Kontakta honom via den här giltiga e-postadressen: Adodospelltemple@gmail.com på mobilen eller ring hans mobilnummer på +1 (661) 704-3225
    Tack...

    SvaraRadera
  15. Mitt namn är Wayne Gloria och jag baserad i USA ... Mitt
    liv är tillbaka !!! Efter 1 år av bruten äktenskap, min man
    lämnade mig med två barn. Jag kände mig som mitt liv
    var på väg att sluta i nästan begått självmord, jag var
    känslomässigt ned under en mycket lång tid. Tack vare
    en spell caster heter Dr Ade, som jag träffade på nätet. Å
    ena trogen dag, som jag surfar via internet, jag kom över
    tilld vittnesmål om denna speciella spell caster. Vissa
    människor vittnade om att jag tog med sig sina Ex
    älskare tillbaka några vittnade om att jag åter livmodern,
    bota cancer och andra sjukdomar, vissa vittnade om att
    jag kan kasta en trollformel för att stoppa skilsmässa
    och så vidare. Jag har också stött på ett särskilt
    vittnesbörd, det handlade om en kvinna vid namn Sonia,
    hon vittnade om hur jag tog tillbaka sin Ex älskare på
    mindre än 2 dagar, och i slutet av hennes vittnesmål hon
    tappade Dr Ade e-postadress. Efter alla dessa läsning,
    bestämde jag mig för att ge det ett försök. Jag
    kontaktade via e-post och förklarade honom mitt
    problem för honom. På bara 48hours, min man kom
    tillbaka till mig. Vi löste våra problem, och vi är ännu
    gladare än tidigare Dr Ade, är verkligen en begåvad man
    och jag kommer inte att sluta publicera honom eftersom
    han är en underbar människa ... Om du har ett problem
    och du letar efter verkliga och äkta stava hjul för att lösa
    alla dina problem för dig. Försök Hög
    Adespelltemple@gmail.com helst, kan jag vara svaret på
    dina problem. Här är hans kontakt:
    Adespelltemple@gmail.com eller ring honom eller whats-
    app på 2348148487280.

    SvaraRadera